Härliga höstväder!







Har varit ett alldeles underbart väder de senaste dagarna! Ser ut att bli fint även i helgen. Det gillar vi skarpt :-)

Idag tänker jag på Casper, min allra första vovve, som just idag för sex år sedan fick somna in. Glömmer det aldrig. Det var en fredag, precis som idag. Det var fredagen den 30:e september 2005 som jag med tårar i ögonen och darrande händer skrev på pappret där jag gav veterinären tillåtelse att ge honom den där sprutan. Usch vad tufft det var. Men alldeles nödvändigt. Vi fick i alla fall nästan 13 härliga år tillsammans, jag och min tokige goldenkille :-) Matte glömmer dig aldrig Asse Sesse Semmesum!



Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Nej det är alltid lika hemskt och det kvittar hur många man haft alla har sin egen lilla vrå i hjärtat och man kommer ihåg alla små egenskaper dom hade.

Väldigt fina bilder du lagt in har snott en Kram

2011-10-02 @ 22:15:24
URL: http://inciria.cybersite.se
Postat av: malin

Otroligt fina bilder...så söta!!!

2012-02-24 @ 08:00:14
URL: http://chuckberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0